مهرومهرو، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

روزانه های یک مادر

ایمان بیاوریم به آغاز فصل سرد

1389/10/25 17:43
نویسنده : به مامان
787 بازدید
اشتراک گذاری

مهروی گلم دومین یلدا وآغاز دومین فصل زمستان مبارک.

امیدوارم صدتا از این یلداها رو با سلامتی ودلخوشی سپری کنی و همیشه با گرمای وجودت وبا حرارت عشق زمستانهای سردت داغ داغ باشد.زمستون واسه ما قشنگه آخه با خودش ماهور رو هم برای ما آورده بله...ماهور ومن هم متولد زمستونیم.

مهرو در شب یلدا

اما مهروی خوشگل ما...

دخترک یک سال ویک ماه ویک هفته ویک روزه ی من روزهایش با شیطنت وکنجکاوی میگذره.بلندی رو خیلی دوست داره واز همه چیز بالا میره .عکسهای خودش رونشون میده ومیگه "نی نی"به بچه ها علاقه داره وهرجا بچه ای میبینه دنبالش میره وبا صدای قشنگش میگه "نی نی".اسباب بازی مورد علا قه اش اونیه که با چکش توپ ها رو داخل سوراخ میندازه .البته گاهی چکش رو به سر وصورت ماهم میکوبه.

پرنسس کوچولو تلویزیون رو خاموش روشن میکنه کانالهاش رو عوض میکنه.دی وی دی رو هم خاموش وروشن میکنه .هر چیزی دم دستش باشه میبره وداخل شومینه میندازه ومیگه "جیز".وقتی چیزی رو نخواد سرش رو بر میگردونه ومحکم میگه"نه".عاشق ماژیک وخط کشیدن روی فرشه.

 

 

خلاصه مهروی دلبر ما روز به روز تغییر میکنه کشف میکنه ویاد میگیره وما رو هم در لذتهاش شریک میکنه. 

برای دل خودم

چشم که به هم میزنم پاییز گذشته وزمستون بارو بندیلش رو پهن کرده.میدونم بازهم به چشم بر هم زدنی سال تموم میشه  .میدونم دلم برای این روزها تنگ میشه برای این روزهای پر از شیطنت مهرو وپر کار واسترس ماهور...میدونم به سرعت مهرو بزرگ میشه وماهور بزرگتر وروزهامون متفاوت از این روزها...ولی چکار کنم که دلم گرفته...آخه زمستون منو یاد جشنواره میندازه.یاد بیخوابیها ،فشار کار،آماده کردن شتابزده ی دکور در آخرین لحظه ها،دربدر گشتن تو بازارومیدون امام حسین برای پیدا کردن آکسسوار،دلم برای صحنه ودورخوونی لک زده واسه بحثهای فلسفی واسه ....

میبینم همکارام همه مشغولن.خیلی از دوستهام الان بازیگران مطرح وپرکاری هستن واین خوشحالم میکنه .دلم میخواد منم دوباره شروع کنم.بتونم دوباره امور زندگیم رو در دست بگیرم و کارم رو ادامه بدم و دلتنگیهام رو درمون کنم.دوست دارم مهرو هم مثه ماهور تو محیط فرهنگی بزرگ بشه وفکرش باز بشه...ماهور همیشه از سنش بیشتر میفهمه عاشق بیضایی وشکسپیره وکلی فلسفه بلده!

میدونم این روزها من دارم کار مهمی انجام میدم.دارم از یک فرشته ی کوچولو نگهداری میکنم.دوتا هدیه آسمانی رو تربیت میکنم واین خیلی ارزشمنده.امیدوارم بتونم وظایفم رو به درستی انجام بدم و به دلمشغولیهای خودم هم برسم.

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

آذر
18 دی 89 1:39
وبلاگ قشنگی دارید اما حیف که نتونستم عکس دختر گلتون و ببینم
sara
20 دی 89 2:40
salam maman/bekhater ehsase sadeghanatoon behetoon tabrik migam.pesare manam ham sene dokhmale shomast/ doost dashty tabadole link konim
مامان کوثری
7 بهمن 92 6:16
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت طراحی انواع کلیپ های تولد و جشن ها و مراسم کوچولوهای گلتون و همچنین تهیه کیت های تندیس دست و پای کودک خدمتی جدید از تم پارتی http://tempari.blogfa.com حتما از طرح ها و نمونه کارهای ما دیدن کنید
منوص
2 تیر 93 20:16
سلام عزیزم وبت خیلی زیباست تبریک میگم یه سایتی هست مخصوص مامانها که دکتر انلاین داره هرسوالی دارین سریع جواب میدن توش هم کلی مطالب علمی هست خیلی خوبه سربزنید وثبت نام کنید خوشتون میاد مطمئنم با تشکر اینم لینکشهhttp://www.madarclub.com/fa/apply/manoos
مهدیه
29 تیر 93 11:58
چقد خوشمله لطف میکنین اگه بهم سری بزنین ونظر بدیدممنونم
لیلا
19 آذر 93 16:45
سلام خوشحال میشم به وبلاگ هنری من سری بزنی .
atena
13 مرداد 94 23:11
لطفا به پیج من سر بزنید
مامان نسیم
6 مهر 96 20:05
سلام دوست عزیزم وبلاگ بسیار زیبایی دارید خوشحال میشم از سایت و کانال تلگرامی ما دیدن فرمایید ما هر آنچه که برای رشد جسمی و روحی کودک خود به آن نیاز دارید را یک جا جمع کرده ایم (از بدو تولد تا نوجوانی) آموزش زبان به کودکان همراه با بازی و سرگرمی ارائه ی فیلم های آموزشی ویژه ی کودکان به 5 زبان (انگلیسی/ اسپانیایی/فرانسوی/فارسی/چینی *حامی کودکان محک* دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کانال تلگرامی کوچولوهای نابغه nabeghekoochooloo@ کانال فروشگاه آنلاین نابغه کوچولو nabeghekoochooloostore@